onsdag 6 april 2011

Får jag lov, vackra prinsessa?

Tack ska ni ha för kommentarerna, de värmer verkligen!

Kom nyss hem från promenaden, vi var ute i nästan två timmar. Att jag inte har gjort detta tidigare.. men det ska jag inte gräma mig över nu - det mår ingen bättre av. Det var ett bra samtal. Hon var väldigt förstående och har uppenbarligen aldrig tyckt illa om mig för att jag aldrig hör av mig. Sen hade hon uppenbarligen aldrig sett mig som blyg och osocial, vilket jag trodde, utan mer som "lite tillbakadragen - tänker efter innan du (jag) säger något". Det förvånade mig måste jag säga.

Jag berättade att jag ofta inte trivdes speciellt bra på alla fester, men att jag tycker det är skoj när hon och jag dansar, vilket vi ofta har gjort. Så hädanefter ska jag bli bättre på att höra av mig till henne och se om vi kan träffas lite då och då. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar