söndag 15 maj 2011

Oro bekräftad

Här skrev jag om ett mail jag skickade till min f.d. närmsta vän. Jag beskriv saker jag var besviken på och varför jag inte känner att jag kan lita på henne längre. Berättade för henne att jag var orolig att hon skulle föra saker jag sa vidare till "tvillingbror" då hon faktiskt har känslor för honom. Hon lovade dyrt och heligt att hon aldrig skulle göra det. De pratar uppenbarligen aldrig om mig. Ibland ska han ha försökt göra det men då ska hon ha sagt till honom att hon helt enkelt inte pratar om mig.

Nu fick jag precis reda på att hon har skickat ett sms till "tvillingbror" där hon skrev att jag skrivit ett mail till henne, kortfattat vad det innehöll, och att hon var "jävligt trött på allt snurr och alla som stör sig på att vi två träffas" samt något i stil med att "vi två gör precis vad vi vill och skiter i de andra!". Sen fick jag nyss ett sms av henne där hon skrev att hon fortfarande hoppas att det är lugnt mellan oss två, och att jag absolut kan lita på henne. Just ja. Ska jag gå på den igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar