tisdag 15 mars 2011

Tidsfördriv

Blir väldigt snabbt rastlös har jag märkt. Om runt tre timmar ska jag träffa en vän, men vad ska jag göra fram till dess? Har inte koncentration nog för att läsa, se på film eller serier. Motivation för att ägna mig åt musik finns inte. Har inget spel installerat på datorn. Hade jag haft det så hade jag kanske stått ut 10 minuter, men det är knappt. Är för slö för att ta en promenad. Blir kanske lite skolarbete ändå, trots att jag får ångest bara av att tänka på det för att jag är så omotiverad. Men det vore skönt att bli godkänd på kursen så jag borde egentligen bara rycka upp mig och ta tag i det hela. Om bara orken fanns..

1 kommentar:

  1. Jag har också lätt för att bli rastlös. :-S Blir helt stirrig och kan inte ta mig för någonting överhuvudtaget. Ibland ligger jag bara på golvet och stirrar i taket. Skitjobbigt!

    SvaraRadera