tisdag 31 maj 2011

Nej, jag orkar inte, nu säger jag upp kontakten med alla

Just nu är jag inne i en period när jag tänker precis så. Kroniskt utmattad. Ingen energi till att göra någonting. Nu riskerar jag att bli underkänd på examensarbetet också. Men kommer jag orka göra någonting åt det? Återstår att se. Mormor är sämre. Mer drama mellan de få vänner jag har. Känns stelt vem jag än träffar just nu.

Imorgon är det gruppterapi. Vi ska träffas inne i stan. Jag har bestämt att jag ska åka buss tillsammans med några andra från gruppen. Blir första gången jag sätter mig i en buss på.. flera år. På min tid fanns endast kontantbetalning, alternativt om man hade busskort. Nu ska det finnas fler alternativ som SMS och betalkort. Skrämmande det där. Men jag är gammalmodig så jag kör med kontanter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar