måndag 30 maj 2011

Jag hissar mitt segel och väntar på glädjens vind

Igår var det meningen att jag skulle träffa min f.d. närmsta vän, även kallad flicka i vissa inlägg, för att prata om det mail jag skickade till henne för några veckor sedan. Men jag sa att jag mådde för dåligt för att orka träffas. Var nog bäst så för jag skulle inte ha ork nog att stå på mig när vi pratade om varför jag inte litar på henne längre.

I fredags försökte jag göra de restuppgifter jag har bakom mig. En heldag skulle räcka, sen skulle jag vara klar med allt. Men självklart kom jag ingen vart. Man var tvungen att ladda ner ett program från en produkthemsida, men de hade ändrat så man får inte göra det längre. Så efter ~4 timmars försök gav jag upp och nu har jag inte en aning om hur jag ska lösa problemet. Kanske får höra med handledaren, men det tar emot kan jag tala om.

Veckans uppgift är att få tillbaka den positiva känslan jag hade förra veckan och gärna hålla i den. Det blir svårt.. men inte omöjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar