fredag 2 september 2011

Tager du denna påg..?

Bilen är nästan färdigpackad. Nervositeten stiger ju längre tiden går. Imorgon är det dags att gå på bröllop. Första gången på många många år så det ska bli spännande, kul och jobbigt. Kommer nog träffa flera jag känner som jag inte har sett på ett tag. Även där är det blandade känslor. Sen på själva bröllopsfesten är det meningen att jag ska vara med och spela på ett par sånger. Vet inte om det är den biten eller själva festen när man måste vara social och prata med andra som jag är mest nervös inför. Men men, det kommer nog gå bra.

Har dessutom hört att en av de två som är toastmasters tidigare har haft problem med social fobi, så där har vi en förebild. ;-)

2 kommentarer:

  1. The Worrying Kinds syster3 september 2011 kl. 00:15

    Förstår känslorna, brukar peppa syrran i såna här lägen. Vill försöka säga nåt uppmuntrande till dig också, men vet inte om det är till nån hjälp. Kanske bara låter dumt och klyschigt, men försök fokusera på det som känns positivt, om det finns nåt som kan göra dig lugnare och mer avslappnad? Känns det bättre när du väl börjat spela t.ex.? Jag har känt så när jag spelat teater i alla fall, att det är otäckt innan man knuffat ut sig själv på scenen, men när man är där går det lättare, i alla fall om man lyckas tänka bort publiken.

    Önskar dig ett stort lycka till och hoppas att du får det trevligt :)

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha - ska göra mitt bästa för att ha det trevligt och roligt där!

    SvaraRadera