söndag 26 juni 2011

Drömmer jag eller är det sanning?

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Kommer med stor sannolikhet gå ett tag mellan mina inlägg en stund framöver. Förra helgen gick jag ner mig totalt på grund av det jag skrev i förra inlägget. Några dagar senare fick jag höra att hon visst hade känslor för mig och var beredd att satsa på ett förhållande. Det var en mycket glad överraskning för min del, så hela veckan jag har spenderat tillsammans med henne. Första natten var jag alldeles tårögd. Hur kan någon känna så för mig? Känns overkligt. Och folk omkring mig verkar vara glada för min skull - det är också något som känns konstigt. Visst att jag kanske har ställt upp mycket för dem och brytt mig, men jag har aldrig förväntat mig att de ska bli glada för att jag har det bra. Har svårt att veta hur jag ska ta det. Det känns i alla fall bra just nu kan jag tala om. :-)

3 kommentarer:

  1. The Worrying Kinds syster27 juni 2011 kl. 12:16

    Åh vad härligt! Glad jag blir för din skull :) Underbart!

    Förstår tanken att man inte förstår att någon gillar en så, men tänker man efter mer så har man ju många fina egenskaper som andra förmodligen har lättare att se än vad man själv har.

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha! :)

    Jo det där har du säkert rätt i. Är inte direkt van vid att någon kan tycka så bra om mig - var inställd på att leva ensam livet igenom.

    SvaraRadera
  3. Men gud, vad underbart! :-D Grattis!!

    SvaraRadera