onsdag 15 juni 2011

Självinsikten är okej

Vi var en liten skara på gruppterapin idag - endast två personer + ledarna. Inledningsvis skulle vi se videon där jag framförde en sång. När jag spelade den förra veckan kändes det faktiskt okej efteråt, men nu blev jag nervös. Tänk om det inte var lika bra som jag trodde då.. jag brukar alltid säga att jag har bra självinsikt, men tänk om jag inte har det! Självklart var jag väldigt spänd när vi började titta. Men det tog inte allt för lång tid innan ångesten lade sig. Det lät faktiskt helt okej. Skönt!

Nästa vecka ska ledarna ta med en kollega, och då ska vi antingen framföra något, rollspela en arbetsintervju, eller något annat där man kan tänkas träffa på en man aldrig har sett innan. Känns ju aningens oroande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar